0520-47 71 00info@ultramare.seMån–Tors 7–16, Fre 7-15
FacebookLinkedin
 

Logga in Ultrabutiken

  • sv  Svenska
UltramareUltramare
Ultramare
  • Hem
  • Nyheter
  • Produkter
  • Tjänster
  • Offentlig upphandling
  • Om Ultramare
  • Bromma
  • Kontakt
  • Hem
  • Nyheter
  • Produkter
  • Tjänster
  • Offentlig upphandling
  • Om Ultramare
  • Bromma
  • Kontakt

Vi söker en Ekonomiassistent, föräldravikariat 50-75%

14 april, 2020

Som ekonomiassistent inom stödorganisationen arbetar du både självständigt och i team med företagets ekonomichef som är din närmaste chef. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Trollhättan. I rollen som ekonomiassistent kommer ditt huvudfokus att vara leverantörs- och kundreskontra samt löpande bokföring. Tjänsten är ett föräldravikariat på 1 år, 50-75% med start i det närmaste.

Dina arbetsuppgifter

  • Leverantörsreskontra; registrering, kontering, flöde och registrera utbetalning
  • Kundreskontra; fakturering, kontering, påminnelser, inkasso och registrera inbetalning
  • Administration och kontakter med leverantörer och kunder
  • Löpande bokföring
  • Hantering av företagskort, representationsregler.
  • Kontoavstämning vid månadsbokslut
  • Förståelse för avtalen med kund
  • Ta fram underlag för lön; reseräkningar, körjournaler och utlägg

Dina egenskaper

  • För att trivas och lyckas väl i rollen behöver du vara driven, självständig, noggrann och strukturerad i ditt arbete.
  • Då du kommer att arbeta i nära samarbete med kollegor söker vi dig som trivs med att arbeta i team för att tillsammans leverera högsta kvalitet till kunden.
  • Det är viktigt att du är ödmjuk, flexibel, serviceminded och har god förmåga att samarbeta och kommunicera med såväl medarbetare som med leverantörer och kund.
  • Med ditt stora engagemang och proaktiva arbetssätt bidrar du till ett framgångsrikt teamarbete.

Dina kvalifikationer

  • Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Vi ser att du har en utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
  • Goda kunskaper i Microsoft Excel och Office.
  • Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
  • Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i affärs- och ekonomisystem. Vi använder oss utav Monitor affärssystem.

Är du intresserad av tjänsten, maila personligt brev och CV till madelene.djerf@ultramare.se
Märk med ”Ekonomiassistent Trollhättan”, Sista ansökningsdag 2020-04-30


Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt!

Dela/share
FacebookTwitterLinkedInGoogle+
Relaterat
Niklas Palm ny VD för Ultramare
17 januari, 2022
Nyhet!
14 oktober, 2021
Rekommendation för hur man skall köra och sköta sitt ventilationssystem under den pågående coronapandemin.
29 april, 2020
Information gällande Corona Covid-19
18 mars, 2020
Nyheter i butiken!
10 mars, 2020
Lediga tjänster!
8 oktober, 2019
Ultramare
Kardanvägen 64
461 38 Trollhättan
Tel: 0520-47 71 00
Fax: 0520-47 71 29

Du hittar oss på:

FacebookLinkedinE-post
Ultramare Bromma
Voltavägen 15
168 69 Bromma
Tel: 08-445 14 40
Fax: 0520-47 71 29

Senaste nytt
  • Niklas Palm ny VD för Ultramare
    17 januari, 2022
  • Nyhet!
    14 oktober, 2021
  • Rekommendation för hur man skall köra och sköta sitt ventilationssystem under den pågående coronapandemin.
    29 april, 2020
arets_foretagare
Ultramare